Autel MaxiDiag MD806 PRO - Diagnostický skener

Kód: DP-MD806-PRO
Značka: Autel
13 990 Kč 11 561,98 Kč bez DPH
Skladem (3 ks)
Můžeme doručit do:
22.4.2024
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

Autel MaxiDiag MD806 Pro je navržen tak, aby povýšil vaše diagnostické zkušenosti na zcela novou úroveň. Zařízení MD806 Pro je vybaveno resetem olejového intervalu, registrací a resetem baterie, novým naučením destiček parkovací brzdy po výměně, přeučením snímače úhlu natočení volantu a funkcí regenerace filtru pevných částic, má přístup ke VŠEM dostupným modulům pro nejlepší diagnostické operace.

Vlastnosti Autel MaxiDiag MD806 Pro:

  • Podpora čtení/vymazání kódů a funkcí živých dat pro VŠECHNY systémy
  • Čtěte a mažte chybové kódy, kontrolujte a testujte systémy BMS/Oil Reset/SRS/EPB/DPF
  • Reset servisního intervalu (servisní interval)
  • Podporujte registraci a reset baterie
  • Servis filtru pevných částic včetně vyvolání nucené regenerace
  • Resetujte funkci snímače úhlu řízení (SAS).
  • Po výměně destiček umí znovu nastavit parkovací brzdu
  • Vynulujte servisní kilometry a servisní intervaly
  • Vypněte výstražnou kontrolku brzd ECU
  • Testuje váhu vzduchu, palubní monitor, I/M připravenost a testování komponent
  • Tisk diagnostických zpráv prostřednictvím připojení k PC
  • Globální pokrytí OBD II pro domácí, asijské a evropské značky a modely v USA
  • Podpora všech protokolů OBD II, všech 10 testovacích režimů a rozšířeného režimu OBD II 6

Funkce Autel MaxiDiag MD806 Pro:

Autel MaxiDiag MD806 Pro VŠECHNY diagnostiky systému

Průvodce přímo k opravě a odstranění vávad Vám MD806 PRO umožňuje:

  • Získání informací o ECU testovaných řídicích jednotek včetně typu jednotek, čísel verzí a dalších specifikací.
  • Čtení a vymazání kódů DTC pro nalezení problémových oblastí a snadné vymazání kódů.
  • Zobrazení aktuálních data každé položky parametru.
  • Získání přístupu ke všem systémům a subsystémům vozidla, jako je Motor, Automatická převodovka, Suspenze, Zvuk, imobilizér, Klimatizace, Světlomety, ACC, Autorádio, Audio, Dveřní jednotky atd. K provedení komplexního skenování jednotek za účelem lokalizace vadných systémů a získání souvisejících chybových hlášení.

Přečtěte a vymažte chybové kódy pro speciální funkce:

  • OLS - Resetování servisního intervalu výměny oleje
  • BMS - Podpora registrace a resetování baterie
  • DPF - Stav filtru pevných částic, včetně nucené regenerace
  • SAS - Resetování funkce snímače úhlu natočení volantu
  • EPB - Po výměně se znovu naučte destičku parkovací brzdy

 

3. Autel MaxiDiag MD806 Pro Navrženo s plnými funkcemi OBD2

1) Přečtěte si a vymažte detekované diagnostické chybové kódy a vypněte kontrolku Check Engine;
2) Přečtěte si stav připravenosti I/M a nechte vozidlo zkontrolovat z hlediska shody s emisemi;
3) Prohlížejte si grafická živá data počítačového modulu (modulů) vozidla pro snadnou analýzu;
4) Zobrazení provozních parametrů vozidla v okamžiku detekce DTC;
5) Zobrazte poslední výsledky testu senzoru O2 na grafickém displeji pro řešení problémů;
6) Přečtěte si výsledky palubních diagnostických monitorovacích testů pro konkrétní komponenty/systémy;
7) Test součástí: Umožněte zahájit test těsnosti systému EVAP vozidla;
8) Úplně načtěte informace o vozidle VIN, CIN a CVN

Služby Autel MaxiDiag MD806 Pro:

MaxiDiag MD806 Pro poskytuje funkce ABS, SRS (airbag), motoru, převodovky, resetu oleje, EPB, DPF, SAS, BMS, plynu a nastavení A/F pro většinu moderních vozidel na dnešních silnicích. Chcete-li získat přístup ke speciálním funkcím, vyberte z hlavní nabídky funkci Servis.

1. Reset oleje:
Systém životnosti motorového oleje vypočítává, kdy je třeba vyměnit motorový olej a filtr na základě používání vozidla. Výměna oleje je nutná vždy, když je to indikováno na displeji a podle doporučeného plánu údržby. Při každé výměně oleje resetujte systém, aby mohl vypočítat, kdy je nutná další výměna oleje. Pokud dojde k situaci, kdy dojde k výměně oleje před rozsvícením servisního indikátoru, resetujte také systém.

2. EPB:
Tato funkce elektrické parkovací brzdy (EPB) má mnohostranné využití pro bezpečnou a účinnou údržbu elektronických brzdových systémů.
1). Před zahájením jakékoli práce se ujistěte, že jste plně seznámeni s brzdovým systémem a jeho funkcí.
2). Před prováděním jakékoli údržby/diagnostických prací na brzdovém systému může být nutné deaktivovat řídicí systém EPB. To lze provést z nabídky nástrojů.
3). Údržbové práce provádějte pouze u stojícího vozidla a na rovném povrchu.
4). Zajistěte, aby byl řídicí systém EPB po dokončení údržby znovu aktivován.

3. SAS:
Kalibrace snímače úhlu řízení trvale ukládá aktuální polohu volantu jako polohu přímo vpřed do EEPROM snímače úhlu řízení. Před kalibrací proto musí být přední kola a volant nastaveny přesně do přímé polohy. Identifikační číslo vozidla je navíc načteno také z panelu přístrojů a trvale uloženo v EEPROM snímače úhlu natočení volantu. Po úspěšném dokončení kalibrace se paměť chyb snímače úhlu natočení volantu automaticky vymaže

4. DPF:
Funkce DPF vám umožňuje provádět řadu funkcí na systému filtru pevných částic, aniž byste museli poslat svůj vůz k hlavnímu prodejci. Nástroj bude řídit regeneraci DPF, zaučení výměny komponentu DPF a zaučení DPF po výměně řídicí jednotky motoru.

5. BMS:
BMS (Battery Management System) umožňuje diagnostickému přístroji vyhodnotit stav nabití baterie, sledovat proud v uzavřeném okruhu, zaregistrovat výměnu baterie, aktivovat klidový stav vozidla a nabít baterii přes diagnostickou zásuvku.

Všechny diagnostické funkce systému Autel MaxiDiag MD806 Pro:

1. Diagnostika OBD II:
Funkce OBD II Diagnostics je možnost rychlého přístupu, která vám umožňuje provést rychlý test systémů hnacího ústrojí vozidel OBD II. Když diagnostický přístroj detekuje více než jeden řídicí modul vozidla, budete vyzváni k výběru modulu, ze kterého lze data načíst. Nejčastěji se volí řídicí modul hnacího ústrojí [PCM] a řídicí modul převodovky [TCM].

Stav systému:
Tuto funkci vyberte, chcete-li zobrazit stav systému testovacího vozidla, stav systému testovacího vozidla naleznete v následujícím popisu.
1. OK – znamená, že kontrolovaný monitor dokončil diagnostické testování.
2. INC – označuje, že kontrolovaný monitor nedokončil své diagnostické testování.
3. N/A – označuje, že monitor není na tomto vozidle podporován.

2. Přečtěte si kódy:
Čtení kódů lze provést s klíčem při vypnutém motoru (KOEO) nebo s klíčem při běžícím motoru (KOER). Tato funkce se používá ke čtení podrobných informací o konkrétním diagnostickém chybovém kódu pro techniky, aby mohli problém lépe vyřešit.

3. Vymazat kódy:
Vymazání kódů se provádí při vypnutém motoru (KOEO). Tato funkce se používá k vymazání diagnostického chybového kódu, když je opravena porucha, která způsobila konkrétní DTC.

4. Zaznamenejte data:
Funkce Record Data umožňuje zaznamenat data z identifikace parametrů (PID) modulů vozidla, což pomůže diagnostikovat občasné problémy s vozidlem. Datové soubory můžete uložit na kartu Micro SD a poté použít funkci Přehrávání k zobrazení uložených souborů.

5. Zmrazení snímku:
Freeze Frame Data umožňují technikovi zobrazit provozní parametry vozidla v okamžiku, kdy je detekován DTC (Diagnostic Trouble Code). Parametry mohou například zahrnovat otáčky motoru (RPM), teplotu chladicí kapaliny motoru (ECT) nebo snímač rychlosti vozidla (VSS) atd. Tyto informace pomohou technikovi tím, že umožní duplikaci parametrů pro účely diagnostiky a opravy.

6. I/M připravenost:
Funkce I/M Readiness se používá ke kontrole činnosti emisního systému na vozidlech vyhovujících OBD II. Je to vynikající funkce, kterou lze použít před kontrolou vozidla, zda splňuje státní emisní program.

7. Test O2 Monitoru:
Předpisy OBD II stanovené SAE vyžadují příslušné monitory vozidel a testy kyslíkových (O2) senzorů k identifikaci problémů souvisejících s palivovou účinností a emisemi vozidla. Tyto testy nejsou testy na vyžádání a provádějí se automaticky, když jsou provozní podmínky motoru v rámci specifikovaných limitů. Tyto výsledky testů se ukládají do paměti palubního počítače.

8. Test palubního monitoru:
Test palubního monitoru je užitečný po servisu nebo po vymazání paměti řídicího modulu vozidla. Test palubního monitoru se používá u vozidel bez CAN k načtení a zobrazení výsledků testů komponent a systémů hnacího ústrojí souvisejících s emisemi, které nejsou nepřetržitě monitorovány. Tato funkce se také používá u vozidel vybavených CAN k načtení a zobrazení výsledků testů komponent a systémů hnacího ústrojí souvisejících s emisemi, které jsou nepřetržitě i nepřetržitě monitorovány. ID testů a komponent určuje výrobce vozidla.

9. Test součásti:
Funkce Component Test umožňuje zahájit test těsnosti systému EVAP vozidla. Diagnostický přístroj sám neprovádí test těsnosti, ale přikazuje palubnímu počítači vozidla zahájit test. Různí výrobci vozidel mohou mít různá kritéria a metody pro zastavení zkoušky po jejím zahájení. Před zahájením testu součástí si v servisní příručce vozidla vyhledejte pokyny k zastavení testu.

10. Informace o vozidle:
Informace o vozidle. Funkce umožňuje vyhledání identifikačního čísla vozidla (VIN), identifikačního čísla kalibrace (CIN), ověřovacího čísla kalibrace (CVN) a sledování výkonu v provozu u vozidel 2000 a novějších, která podporují režim 9.

11. Přítomné moduly:
Funkce Modules Present umožňuje zobrazení ID modulů a komunikačních protokolů pro moduly OBD II ve vozidle.

12. Vyhledávání DTC:
Funkce DTC Lookup umožňuje uživateli vyhledávat definice DTC uložené ve vestavěné knihovně DTC

Pokrytí vozidla Autel MaxiDiag MD806 Pro:

MD806 Pro podporuje globální pokrytí OBD II pro domácí, asijské a evropské značky a modely v USA. Podpora všech protokolů OBD II, všech 10 testovacích režimů a rozšířeného režimu OBD II 6.

1. Autel MD806 Pro

 

 

 

 

Obsah balení:
- přístroj Autel AutoLink AL519
- OBDII kabel
- mini USB kabel
- praktické pouzdro
- český návod k použití

Doplňující parametry:
barevný displej 320x240 pixelů, provozní teplota: 0°C až 60°C, teplota skladování: -20°C až 70°C, napájení: 8,0 V až 18,0 V (z baterie vozidla), rozměry: 175x96,6x37 mm, hmotnost: 300 g.